-ab- -ab-
902
BLOG

"Kto głosuje na PO ten jest..."

-ab- -ab- Polityka Obserwuj notkę 14

Stało się. Felieton Matki Kurki: "Czas to głośno powiedzieć jeśli głosujesz na PO jesteś wieśniakiem" wszedł na główną stronę www.wykop.pl.

 

Wykop to witryna, na której zalogowani uczestnicy mogą zamieszczać linki do, ich zdaniem, ciekawych artykułów. "Znaleziska" poddawane są ocenie użytkowników, jeśli treść podoba się dostaje "plusa" w przeciwnym przypadku jest "minusowana".

Wejście artykułu na stronę głowną oznacza dużą akceptację użytkowników - tak stało się z artykułem Matki Kurki. Jest to spory ewenement, bo autor ma grono zagorzałych przeciwników, którzy z reguły "minusując", nie pozwalają szerszemu gronu na zapoznanie się z jego poglądami.
Inaczej było w przypadku artykułu "Czas to głośno powiedzieć jeśli głosujesz na PO jesteś wieśniakiem"  - akceptacja była tak duża, że w krótkim czasie wylądował na prestiżowej stronie głownej.

http://www.wykop.pl/link/2733975/czas-to-glosno-powiedziec-jesli-glosujesz-na-po-jestes-wiesniakiem/

Równie ciekawe jest wejście na stronę główną i to z "płomieniem" (tak oznaczone są hity) znaleziska pod tytułem: "Młodzi demokraci dziękują"
http://www.wykop.pl/link/2734481/mlodzi-demokraci-dziekuja-po/

Najpopularnieszy komentarz:
"Podchodziłem do tego filmiku 3 razy. Za każdym razem jak łapałem żenadę to musiałem się przejść po mieszkaniu."

 

-ab-
O mnie -ab-

Uważaj na myśli, bo przemienią się w słowa. Uważaj na słowa, bo zmienią się w czyny. Uważaj na czyny, bo staną się nawykami. Uważaj na nawyki, bo staną się charakterem. Charakter będzie twoim przeznaczeniem. Stajemy się tym, co myślimy. Margaret Thatcher

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka